Retur og angrerett

Kjøperen kan angre kjøpet av varen etter angrerettlovens bestemmelser. Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager etter at varen, og angrerettsskjema er mottatt.

Meldingen om bruk av angreretten bør av bevishensyn være skriftlig og den må inneholde opplysninger om hvordan kjøperen vil returnere varen til selgeren.

Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren innen rimelig tid. Selgeren er forpliktet til å tilbakebetale hele kjøpesummen til kjøperen. Kunden er selv ansvarlig for å dekke returkostnadene. Kjøperen kan undersøke produktet før han eller hun angrer på kjøpet. Varen må likevel kunne leveres tilbake til selgeren i samme stand og mengde som den var i da kjøperen mottok den. Kjøperen må sende varen tilbake til selgeren i originalemballasje.

Du finner også angrerettskjema nederst på denne siden.

Slik går du frem for å returnere en vare:

Klikk og Hent

1. Ved klikk og hent må varen returneres på utsalgssted. 

2. Butikken ser til at varen er i samme stand og mengde som den var da kjøperen mottok den. Varen må returneres i originalemballasje. 

3. Tilbakebetaling skjer hos utsalgssted når varen er godkjent av butikkpersonellet. 

 
Hjemlevering

1. Sunwind må varsles om bruk av angreretten. Fyll ut angrerettskjemaet som fulgte med ordren og send dette til post@sunwind.no

2. Du får da tilsendt et returnummer fra oss. Forsendelsen skal merkes med dette returnummeret. (OR XXXXX)

3. Kunden dekker returkostnad. (Om ikke annet er avtalt) 

Pakken må sendes per post til: Støperigata 7, 3040, Drammen

4. Varen må  leveres tilbake til i samme stand og mengde som den var i da kjøperen mottok den. Varen må returneres i originalemballasje. 

Når vi har mottatt varen. 

1. Vi pakker opp og sjekker at varen er i salgbar stand. 

2. Sunwind refunderer kjøpssum på varen. (Fraktkostnad refunderes ikke)

 

Angrerettskjema